Meist
Ravimite registreerimine
Igas riigis töötab kogemustega ravimite registreerija, kelle ülesanneteks on kõikide meie ravimite, meditsiiniliste seadmete, toidulisandite ja kosmeetika registreerimine, teavitamine, kohalike pakendite, reklaamlehtede ja teiste regulatsioonidega tegelemine. Kõige otstarbekam on Baltikumis kasutada kolme- või isegi nelja keelseid pakendeid. Meie registreerijate meeskond teeb tihedat koostööd, et ületamaks juriidilisi erisusi ning panemaks kokku ühtset „Baltikumi pakendit“.
Logistika
Enamus juhtudel kogutakse tooted kokku meie logistikakeskusesse Selters Eisenbachis, Saksamaal (asub Frankfurti lähedal Mainis). Seejärel transporditakse kaubad meie Vilniuses asuvasse Baltikumi kesklattu. Tooteid käideldakse vastavalt GDP standarditele.
Kõikide Baltikumi klientide tellimused kogutakse kokku Vilniusesse ning tellimused saadetakse teele 2-3 päeva tellimuse kättesaamise hetkest.
Tellimine
Toodete tellimuste edastamine tootjatele ning laojäägi haldamine on meie tellimuste spetsialisti peamisteks ülesanneteks. Meie tellimuste süsteem võimaldab meil hoida optimaalset laoseisu olenemata sesoonsusest või teistest teguritest, mis võivad mõjutada müügitulemusi.
Tavaliselt ennustame toodete tellimuskoguseid 12 kuu ulatuses ette, mis teeb tootmise planeerimise meie hankija jaoks mugavamaks.
Müük
Müüme kaupa kõikidele suurematele 20 hulgimüüjale Baltikumis. Tellimused kogutakse kokku Vilniuses.
Kaup saadetakse teele 2-4 tööpäeva jooksul tellimuse kättesaamise hetkest alates. Seda nimetame me „esmaseks müügiks“.
Lisaks on meil olemas süsteem jälgimaks meie „teisest müüki“ (müüki apteekidele). Leedus toimub see nädala lõikes, Lätis nädala/kuu lõikes ning Eestis ainult kuu lõikes.
Turundus
Igas riigis on meil turundusmeeskonnad, kelle ülesanneteks on teha turundusanalüüse, panna paika strateegiaid ning neid realiseerida. Me kasutame enda ja konkurentide müükide võrdlemiseks andmebaasi kuu ja isegi nädala lõikes. Kuna meil on suur protfoolio alates retseptiravimitest, käsimüügiravimitest kuni toidulisandite ja meditsiinilise kosmeetikani, siis me kasutame laiahaardelist turundustegevust, mida me rakendame vastavalt iga brändi vajadustele ning turundusstrateegiale. Me osaleme erialastel üritustel, konverentsidel ning kongressidel, kus me tutvustame oma tooteid.
TV, raadio, avalik ja erialane ajakirjandus, internet, postitamine on turunduslikud vahendid, mida me kasutame oma kaubamärkide reklaamimisel. Me oleme kogenud kaubamärgi veebilehtede loomises ning kohandamises Baltikumi turgude jaoks. Me keskendume iga iseseisva apteegi ning apteegikettide reklaamidele.
Müügimeeskond
Me oleme veendunud, et parim turundustegevus tehakse otse kliendi juures. Seega on meil igas riigis professionaalsed meditsiini- ning müügiesindajad. Nad helistavad arstidele ning apteekritele reklaamides meie kaubamärke ning leppides kokku müügitehinguid apteekides.
Me kasutame CRM süsteemi, mis lubab meie müügimeeskonnal planeerida nende kõnesid ning salvestada tulemusi. Meie arvates on heade tulemuste saavutamiseks oluline roll järjepidevatel toote- ja müügikoolitustel. Enamasti me kasutame ettevõttesiseseid koolitusi, kuna me oleme veendunud, et see tekitab õige meeskonnavaimu ning arendatud oskuste parema kinnistumise. Üheks edufaktoriks on ka motivastioon ning meil on heameel tunnustada oma töötajaid, kes on täitnud nii nende isiklikud kui ka meeskonna eesmärgid.
Aruandlus
Me koostame müügi- ning turundusaruandeid iseenda jaoks, aga ka hankijatele vastavalt nende vajadustele. Samuti säilitame me tegevuste ning kulude ajaloo.