Meist
Tootejuhtimine
Igale brändile on igas Balti riigis määratud kohalik tootejuht, kes vastutavab toote-esitluste, turunduse ning müügi eest. Sujuvamaks suhtlemiseks tootjatega, on üks tootejuhtidest lisaks ka Baltikumi koordinaator.
Turundustegevused
Brändide turunduslike eesmärkide saavutamiseks kasutame nii tavapäraseid turunduskanaleid, nagu printmeedia, internet ning TV kui ka erinevaid innovatiivseid viise oma toodete tutvustamiseks määratletud sihtgruppidele. Välireklaamid, moe- ja ilusaated televisioonis või üritusturundus on vaid mõned näited.
Kommunikatsioon iluajakirjandusega
Oluline roll turunduses on reklaamijuhil, kes lisaks piltreklaamide ning ilu-uudiste produtseerimisele print- ja veebimeedias suurendab bränditeadlikkust moe ja parfüümimaailma vahelise sünergia loomisega. Reklaamijuht suhtleb aktiivselt kohaliku pressiga tutvustades uudistooteid ning edastades moemajade visoone.
Konsultandid kauplustes
Meie parfümeeria- ja kosmeetika konsultandid töötavad suuremates kauplustes igapäevaselt. Mõistame müügipersonali koolitamise vajalikkust ning kliendiga suhtlemise olulisust ja seetõttu motiveerime neid erinevate müügivõistluste ning koolitustega.
Koolitused
Koolitused on oluline osa meie turundusstrateegiast. On väga tähtis, et inimesed, kellel on otsene kontakt klientidega, saaksid ajakohast informatsiooni kõikide uuenduste kohta ning omaksid teadmisi kaupluses pakutavatest toodetest. Seetõttu pakume müügipersonalile ning ilukonsultantidele pidevalt müügialaseid ja uudistoodete koolitusi.
Müügimeeskond
Meil on professionaalsed, kõrgelt motiveeritud ning koolitatud müügiesindajad, kes suhtlevad klientidega igapäevaselt. Müügiesindajad jälgivad klientide laoseise, teevad kauplustes tellimusi ning jälgivad, et tooted oleksid riiulitele õigesti paigutatud. Müügimeeskonda juhib müügijuht.
Logistika
Baltikumi turgu teenindav keskladu asub Tallinnas, mis koordineerib saadetisi tootjatelt ning edasijõudmist vaheladudesse.